Ondanks verschillende betalingsherinneringen- en aanmaningen betaalt uw klant niet de openstaande factuur. Om deze klant toch te dwingen tot betaling, is de vervolgstap een gerechtelijke procedure starten. Vervolgens toetst de rechter of deze vordering terecht in...
Uw bedrijf heeft te maken met een wanbetaler. Na meerdere herinneringen besluit u een incassobureau in te schakelen. Dat doet u dat met één doel: uw rekening(en) betaald krijgen. Of dat doel wordt behaald, is onder andere afhankelijk van de wanbetalers’ situatie....
Moderne juristen leveren hun diensten in de vorm van juridische producten. Een juridisch product is een afgebakend adviestraject, dat altijd een concrete oplossing biedt voor een concreet probleem zoals de incassobemiddeling op maat van breyta. Dit past goed in de...
Wanbetaler(s): veel ondernemers krijgen er vroeg of laat mee te maken. Wat begint met een vriendelijke herinnering kan uitlopen tot een hoofdpijndossier. Na meerdere herinneringen zonder resultaat te hebben verstuurd besluit u een incassobureau in te schakelen. Wij...